דלג לתוכן
יום הבלוג הבינלאומי, כמה אתם משקיעים בתוכן שלכם?

תוכן עניינים

יום בינלאומי לבלוג?

היום (11.09) מציינים ברחבי העולם את יום הבלוג הבינלאומי, אם תהיתם לעצמכם דווקא היום אז זה בגלל שהתאריך 31.09 מזכיר את המילה blog.

אז בעקבות יום הבלוג הבינלאומי נציג לכם את 3 היתרונות המרכזיים בניהול בלוג כפלטפורמה לקידום עסקים ולמה כדאי לכם להתחיל לכתוב תוכן לעסק שלכם עוד היום.

1. לקוחות חדשים מהבלוג

בלוג לעסק שלכם יכול להיות פלטפורמה מעולה למציאת לקוחות חדשים. חישבו על עצמכם, כאשר אתם מתעניינים ברכישת מוצר או שירות, סביר להניח שבין הדברים הראשונים שתעשו הוא לחפש מידע בגוגל וברשתות החברתיות ולרוב תמצאו את עצמכם מבקרים באתרים חדשים על מנת לקבל מידע ותשובות לשאלות שיש לכם על המוצר/שירות. אם כך, למה שלא תעשו את אותו הדבר גם באתר העסקי שלכם?

ההמלצה שלי אליכם אם בחרתם להקים בלוג עסקי היא להציג בו מידע איכותי ובעל ערך לגולש במיוחד כאשר זה נוגע לנושאים שמעניינים לקוחות פוטנציאליים. הבלוג יכול להוות יתרון משמועתי בהחלטה האם לרכוש את המוצר או להזמין את השירות דווקא מכם. ניתן לספר בבלוג על המוצרים שלכם, על השימוש בהם, לתת טיפים ועוד…

חשוב לשים לב שאתם משלבים בבלוג מילות מפתח שדרכם הלקוחות ימצאו אתכם במנועי החיפוש, מומלץ מאוד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום ה SEO כאשר בוחרים להקים בלוג למטרה זו.

2. שימור לקוחות (והתדמית?) דרך בלוג

אם ביתרון הקודם דיברנו על האפשרות להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו בעזרת התכנים שנרשום אז לא רק – בלוג הוא פתרון מעולה לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים שלנו ולהניע אותם לבצע הזמנות נוספות. הרבה עסקים בוחרים לעשות את זה בצורת ניוזלטר  – תוכן אשר מפוץ באופן קבוע ללקוחות אשר נרשמו אליו לרוב לכתובת המייל ונותן מידע על שירותים/מבצעים של העסק. לדוגמה עסק המתעסק במכירת דגים יכול אחת לשבוע לשלוח מייל ללקוחות שלו ולתת להם טיפים חשובים לגידול דגים, להציג סחורה חדשה וכל דבר אשר יתרום ערך ללקוחות שלנו וישאיר אותם קרובים אלינו.

3. המקום להציג בו במה אתם טובים

בלוג הוא מקום מעולה להציג לעולם עבודות שלכם, להסביר עליהם ולהגדיל את החשיפה של לקוחות חדשים וקיימים לרכוש ממכם מוצרים ושירותים. מספרת כלבים לדוגמה יכול להוציא אחת לחודש בלוג בו היא מציגה את “תספורת החודש” עם תמונות לפני ואחרי והסבר על התהליך שביצעה. היתרון הגדול במקרה זה לעומת להציג את העבודות שלכם במקום מרוכז או בפוסט ברשתות החברתיות הוא שהבלוג יהפוך במקרה הזה לתעודת המקצועיות של העסק שלכם ויציג את העבודות שלכם בצורה יותר אמינה ויותר מפורטת.

מהי הדרך הטובה ביותר להקים בלוג?

אז כבר הבנו שלבלוג הוא פלטפורמה חשובה מאוד לעסקים ויכול לתרום להם לא מעט. אז איך עושים את זה? יש מספר שיטות לפרסם בלוג, בין אם באתר שלכם או אולי ברשתות החברתיות שלכם, אבל דרך מצוינת ופחות מוכרת היא בלוגר. בלוגר היא פלטפורמה ליצירת בלוג אינטרנטי של חברת גוגל. הממשק נועד לאפשר לכל אחד לפתוח “בלוג” משלו ולכתוב פוסטים בכל נושא שיבחר. ישנם שני יתרונות בולטים בהקמת בלוג בבלוגר.

הראשון הוא שבלוגר היא מערכת שנועדה והוקמה לבלוגים ולכן מותאמת אליהם בצורה מושלמת- ישנם תבניות רבות המתאימות לנושאים רבים של בלוג ועם קצת עבודה ניתנת לנו את האפשרות להקים בלוג ייחודי שנראה ובנוי בצורה מקצועית וטובה.

היתרון השני, הוא שגוגל מקדמת את הבלוגים שתבנו דרכה בבלוגר בצורה משמעותית יותר גדולה לעומת בלוגים אחרים. זה אומר שאם הקמת בלוג בבלוגר ולא באתר הרגיל שלכם – הוא ייחשף ליותר אנשים ובכך ימלא את המטרה שלשמו הוקם.

עם זאת צריך לדעת איך לנצל את בלוגר לטובתנו – בלוגר היא פלטפורמה בעיקר לבלוגים ולא תתאים לכל עסק ואתר ולכן ההמלצה שלי על מי שמעוניין לקדם ולשפר את הבלוג שלו היא לשקול להקים בנוסף לאתר הרגיל שלכם אתר בלוגר שיכיל בתוכו את הבלוג שלכם ויפנה את הגולשים לאתר הרגיל שלכם בסיום הקריאה.

לסיכום, לא חייבים לשבור את הראש בכתיבה

עסקים רבים נרתעים מראש מהקמת בלוג בעקבות כל ההתעסקות שהבלוג צורך. לגבי ההקמה והתפעול השוטף של הבלוג הצגנו מוקדם את הפלטורמה המעולה של גוגל – בלוגר, אשר יכול לעזור לנו מאוד ולעשות לנו חיים קלים. אך עדיין, נשארנו עם הצורך לרשום את התוכן – התוכן שלנו צריך להיות מעניין, בעל ערך , מוכר ולא פחות חשוב מזה בנוי בצורה טובה ומדוקדקת. במיוחד בשביל אלו שצרכים עזרה בכתיבת התכנים שלנו אני ממליץ לכם לבדוק את חבילת התוכן וקידום האתרים שלנו שפותחה בשיתוף פעולה עם סוכנות התוכן והמדיה המצליחה – סחוגל. בשירות זה תקבלו, 3 מאמרי קידום כל חודש ו 3 פוסטים שיווקיים ומעוצבים לרשתות החברתיות שלכם ובנוסף לכל זה נדאג לקדם את האתר שלכם (בין אם בבלוגר או בין אם בפלטפורמות אחרות) במנועי החיפוש ולהגדיל לכם את החשיפה לאתר.

אין עדיין תגובות על מאמר זה.


כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שמור ושתף את העגלה
עגלת הקניות שלך תישמר ותקבל קישור. אתה, או כל מי שיש לו את הקישור, תוכל להשתמש בו כדי לאחזר את עגלת הקניות שלך בכל עת.
חזרה שמור ושתף את העגלה
עגלת הקניות שלך תישמר ותקבל קישור. אתה, או כל מי שיש לו את הקישור, תוכל להשתמש בו כדי לאחזר את עגלת הקניות שלך בכל עת. הקישור ישמר ל-7 ימים.
העגלה השמורה שלך נשלחה בהצלחה :)

זקוקים לפתרון דיגיטלי לעסק?​

צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם​

דילוג לתוכן